GOOGLE REKLAMLARI

Pages

25 Aralık 2012 Salı

Benim İçin Üzülme 8.Bölüm 25 Aralık

GOOGLE REKLAMLARI

Benim İçin Üzülme 8.Bölüm 25 Aralık Hangi tv kanalında ? Benim İçin Üzülme İzle - Benim İçin Üzülme 8. Bölüm Fragmanı ve Özeti. Benim İçin Üzülme dizisi yepyeni bölümü ile 25 Aralık 2012 Salı akşamı ATV ekranlarında olacak.

ATV ekranlarında yayınlanan Mahsun Kırmızıgül'ün yeni dizisi Benim İçin Üzülme'nin heyecanla beklenen 8. bölüm fragmanı yayınlandı. Dizinin yayınlanan yeni bölüm fragmanında Niyazi'nin kız kardeşinin Buke'ye söylediği sözler damgasını vuruyor.

Nermin'in evi terk etmesiyle Niyazi ile Buke'nin hayalleri bir kez daha suya düşmüştür. Şimdi bütün aile Şahin'in de desteğiyle Nermin'i sağ salim bulmak için zamanla yarışacaktır. Öte yandan Resul uzaklara gitme kararı alan Harun'u şeytanca planlarına alet etmeye çalışacaktır.